Thursday, May 30, 2013

TENGIK







Dalam bayangngan lalu hari ini aku terkenang kembali pada satu ketika.......

Hari ini tarikh 30 mei 2013 aku telah melalui detik yg bisa mengungkit  kenangan lalu.. Apabila melalui tepi seorang makcik........


Awang jom pi mkn.....terngiang suara su memanggil nama aku....rezeki jng di tolak musuh jng di cari awek nak belanja apa mau lagi hahahahaha....


Mungkin aku sudah merasai detik pengalaman jatuh hati pada seseorang...oh adakah aku bisa melalui detik penuh perasaan untuk jatuh cinta lg....setelah di kecewakan oleh seseorang yg bernama wanita.....

Namun hakikatnya itu lah yg terjadi pada diriku.... Su aku sudah jatuh cinta padamu sudikah dikau.......


Awang hang ni bengong ka dok suka kat orang mcm tu agak2 la wei....Suara  Shahrin sedikit meninggi...Ahhh abaikan semua tu hati aku dah suka la wei aku dah tak kisah dah sehari kalau aku tak. jumpa dia jiwa jadi kosong mata tak boleh pejam hidung tiada bau hang tau dak??? jerkah aku dlam ketawa... tapi hang sendiri mau ingat la wei bukan senang hang nak perempuan mcm tu hang kena jaga elok2 baru boleh cun dng hang kalau tidak pakai.......Shahrin terhenti apabila azura menegurnya...







 Su dapat rasa dak apa yg Awang rasa su??? Pertanyaan aku membuat su kaget seketika.... Apa yg Awang rasa? terpacul soalan dari mulut su....

Saat dan ketika berlalu pergi namun dalam kenangan ini bisa ku patrikan rona jiwa segala lara....


Su aku telah jatuh cinta padamu sudikah dikau menjadi putri ku??? Namun apa kan daya kita terpisah sebab dirimu mendustaiku...perfume yg ku berikan padamu hanya bakul sampah mejadi santapan setiap hari hnya bau yg tengik dapat aku rasa dari badan mu maaf akan aku su bukan niat aku untuk mempersendakan dirimu tapi itu kenyataan mungkin tiada jodoh antara kita.......

Maafkan aku SURIANI BINTI ZAINAL....Namun jodohku tetap seorang insan yg bernama su...






1 comment:

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI