Sunday, October 31, 2010

NAMPAK MEMANG NAMPAK.....


Tersebut lah kisah di suatu ketika cerita bermula BEGINI........................


Aku ni seorang yg periang dan happy selalu dan kadang2 memang gila... tambah2 waktu kat kilang memang aku suka nyakat orang2 dekat kilang tak kira tua ka muda ka semua aku bantai....

Aku ni suka buat sesuatu dan bila aku buat gaya mereng aku tu aku akan berkata "ha nampak nampak nampak" dan gaya ini telah menjadi ikutan member aku yang sorang ni... dia ni pun suka jugak nyakat aku....


satu pagi waktu semua orang berpusupusu nak masuk kerja aku berjumpa la member aku ni apa lagi dia terus nayakat aku.... sambil jalan kengkang dia terus kata kat aku "ha nampak nampak nampak" kah kah kah kah kah aku terus gelak bukan sebab lawak dia jalan kenkang tu tapi......



nampak memang nampak tp kaler jingga kah kah kah kah aku gelak lagi.... baru dia sedar yg zip seluar dia tak terzip seluar superman kaler jingga kah kah kah....

No comments: