Friday, October 1, 2010

SALAH KAH DIA?


Ermmm kenapa aku terasa tersentuh hati pada saat ini...mungkin di sebabkan satu telipon dari mat koleh bisa menggegar rasa hati ini...
awang hang tau dak gi tnya mat koleh pda aku? tau apa ni jwb aku....

mat koleh mencerita pada aku dengan penuh perasan..... aku tau mat koleh kalau dia cerita apa2 yg bisa membuat dia panik dia akan cerita dalam keadaan yg gelabah dan terkentut kentut itu lah mat koleh yg aku kenali walau pun beza umur kami berbeza bnyk tahun namun aku kenali mat koleh lebih dari saudara aku sendiri.. tp ini bukan ceritanya yg membuat aku tersentuh.....

hang tau dak deraman janggut dia dah buat onar kat kg kita.....dia buat apa tnya aku pd mat koleh...

ahhhhh susah nak cerita nih... dan aku dapat rasakan siapa yg ada kat sebelah mat koleh pasti akan lari....aku dengar bunyi yg sangat kuat prepppppppppppppppppp pet pet pet.... itulah sifat mat koleh kalau dalm keadaan tertekan...

apa yg dia buat nih tnya aku kat mat koleh dia curi kambing pak ngah ad ka? pak ngah ad ketua kg yg membela bayk kambing kat kg aku...

dak aihhhh bukan dia curi kambing sergah mat koleh pd aku......habih apa dia?? suara aku sedikit keras.....

sekali lg mat koleh melapas karbon dioksida yg tak di ingini org sekeling..... hang ni dok lepas angin ja nih aku sedikit marah.....

fuhhhh susah nak cerita nih..... senangkan jawab aku.... deraman janggut dah main dengan bini orgggg....hahhhhh bini sapa tnya aku sedikit marah....

dengan bini man kopi laaaaaaaa..... tut tut tut tut talian terputus(aka credit habis)..... man kopi ada lah sepupu aku tu yg aku terasa sngt tu dan deraman janggut member baik aku...cik kamisah pulak adalah bini man kopi yg memang aku kenali dari kecik2..

Allah swt berfirman:
“Dan janganlah kamu mendekati zina; sesungguhnya zina itu adalah suatu perbuatan yang keji dan suatu jalan yang buruk.” (QS al-Israa’: 32)

No comments: